Hop til indhold
DANMARKS DOMSTOLE
- FOR RET OG RETFÆRDIGHED

Vedr. digital kommunikation mellem Retten på Frederiksberg og advokaterne 

Følgende retningslinjer vedr. digital kommunikation mellem Retten på Frederiksberg og landets advokater er gældende:

  • Brug af e-mail ligestilles med brugen af telefax i alle retter. Der kan således sendes processkrifter m.v. på sikker e-mail i det omfang, advokaterne tidligere har brugt telefax. Det gælder dog ved advokaternes fremsendelse af processkrifter m.v., at e-mailen skal følges op af det originale dokument på papir, efter tilsvarende praksis som galdt for brugen af telefax før 1. januar 2013, indtil reglerne om digital kommunikation er sat i kraft.
  • Alle dokumenter, som kræver underskrift, skal stadig sendes til retterne på papir, men øvrig korrespondance i civile-, skifte- og fogedsager kan sendes via sikker e-mail.

Se mere om  brug af e-mail her.

Til top Sidst opdateret: 31-01-2014 
Retten på FrederiksbergseperatorHowitzvej 32seperator2000 FrederiksbergseperatorTelefon: 99685000seperatorEmail: frederiksberg@domstol.dk